Naar de hoofdinhoud

Geen verbinding PIN terminal

PIN niet verbonden aan Kassa

Sjoerd avatar
Geschreven door Sjoerd
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Het is belangrijk om te weten welke PIN terminal je hebt voordat we verder kunnen.

Type PIN: Yomani

Heb je een Yomani terminal en staat er op het scherm "Geen kassa verbinding". Dan heeft de PIN terminal geen verbinding met de servers van Pay.

Wat moet je checken?

  1. Kijk of er rechtsboven in het scherm 2 pijltjes staan,

    1. Staan ze er? dan heeft de PIN terminal wel internet verbinding en kijk je op https://status.pay.nl/ of er een storing is bij pay.

    2. Staan deze pijltjes er niet, dan is er geen internet verbinding vanuit jullie router uit. Check alle kabels en je internet verbinding.

Type PIN: Pax A35, Pax A920 pro, Sunmi


Heb je een PAX of Sunmi PIN terminal en heb je geen verbinding met je Spont kassa. Dan is het belangrijk om te checken of de PIN terminal in verbinding staat met de iPad.

  1. Open Spont op de iPad

  2. Ga naar de instellingen door op de knop linksonder te drukken.

  3. Ga naar Spont netwerk en kijk of de PIN terminal hier tussen staat.

    1. Staat hij

Was dit een antwoord op uw vraag?