Naar de hoofdinhoud

Extra betaalmethodes instellen (eigenverbruik, breuk, repre)

M
Geschreven door Marieke de digitale assistent
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Wat gaan we doen?

Binnen Spont is het mogelijk om extra betaalmethoden in te stellen. Deze kunnen gebruikt worden voor o.a. waste, eigen gebruik, personeel of alle andere opties. Wilt u hier gebruik van maken? Lees dan dit artikel.

Stel uw betaalmethodes in

  1. Ga naar de Spont backend.

  2. Ga naar de apps.

  3. Zoek de app "betaalmethodes".

  4. Voeg uw gewenste betaalmethodes toe.

Wanneer een betaalmethode toegevoegd is zal deze verschijnen wanneer u in de ipad op "betaal" drukt bij een bestelling.

Verder zijn er nog een paar andere opties:

  • Negeer bij omzet - Je kunt per betaalmethode aangeven of het bij de omzet geteld moet worden of niet

  • Klant verplicht - Je moet dan een klant opgeven voor deze betaling. Heeft de order nog geen klant, dan vragen we dit in de iPad of Handheld

  • Vraag handtekening - Print een vakje op de bon waar de klant kan tekenen voor ontvangst. Met tip veld, leuk voor je personeel!

  • Notitie verplicht - Geeft een popup in de iPad of handheld om bijvoorbeeld een referentie te in te vullen.

Tips voor de pro gebruikers:

Wanneer je bepaalde betaalmethodes wilt verbergen. Kan je in de backend bij dit device betaalmethodes uitvinken voor een kassa of handheld. Let op: Als het vinkje aanstaat betekend dat dat hij verborgen is en dus niet zichtbaar.


Was dit een antwoord op uw vraag?